i väntan på farmor..

i eftermiddag när farmor slutat jobbet ska vi lämna tillbaka Bilbarnstolen vi hyrt från babyproffsen och hyra en ny, sen ska vi till Willys och handla blöjor etc. Euro shopper blöjorna får plus än sålänge faktiskt men Willys är nog bäst iallafall!

Har börjat följa en blogg om en tjej som har haft ett rent helvete i livet. FD narkoman men som nu ordnat upp sitt liv.
Hon har 2 levande barn och ett änglabarn som hon förlorade i samband med förlossningen och nu har hon precis fått veta att hon har cancer som om allt annat inte var tillräckligt. Hon har precis påbörjat sin behandling så man får hålla alla tummar man har!
Här kan ni läsa hennes kamp mot djävulen
http://nuvilljag.blogg.se/

Man kan även gå in på hennes fond hon startat för cancer och donera en liten slant till cancerfonden! Det gjorde jag med ett enkelt sms för 50 kr.

Allt det här får mig mycket att tänka på mamma som gick bort i cancer. Vi fick veta att hon hade cancer i september och i december var hon död. Hon hade nog haft cancer många år men märkte inget förens det var för sent för hjälp. Hon hann bara starta sin behandling och en vecka efter var hon borta.
Dom visste inte ens vilken cancer hon hade så hon blev flyttad först till huddinge,sen karolinska, sen huddinge igen och till slut tillbaks till karolinska.

Sen så dog ju pappa lite mindre än 3 månader senare i hjärtattack men då fick dom vara tillsammans igen.

Synd att Minerva aldrig fick träffa sina morföräldrar men farmor får jobba hårt som både och!, och det är hon jättebra på :)

Kommentarer
Postat av: Fru F

Tack så hemskt mycket för dom orden!

Blev riktigt glad när du ville uppmärksamma min blogg.

För jag ska ikväll försöka om jag orkar lägga ut ett inlägg hur man gå igenom sina bröst!



Kramar

Fru F

2009-10-06 @ 18:05:08
URL: http://nuvilljag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0