fredag igen

Så har ännu en vecka gått då!i kväll ska jag på fest och det fick bli ett 6 pack 3,5or! vågar inte på mig nått starkare om jag måste åka hem relativt tidigt ( som om jag nånsin tålt starkare ändå???)
Idag ska jag raka benen som jag inte gjort sen i mitten av graviditeten typ! Går ju aldrig i kjol så har inte direkt tänkt på det ;)..och tur man har så ljusa hårstrån med!

Försöker få Minerva att sova men så fort hon är på väg att somna kommer hon på att det inte är kul så upp på alla 4 och iväg :/Tidsmässigt skulle hon behövs sova mellan 11-11.45 och sen vid 14.30-15,15..Då skulle hon vara lagom trött att somna vid halv 7-7 men verkar lite kört nu!..ev får det bli att hon är vaken nu istället till ca 13 och sover lite längre till 14.30-15. Hennes sovrytm är ca 45 min så vaknar hon, men om jag ligger bredvid och ger tutte direkt somnar hon om och sover ett till pass fast sitter jag upp eller nått är det kört! iofs behöver jag sova lite med som har varit vaken sen 2 inatt då jag bar in en hungrig Minerva till vårt rum. Efter det blev det ca 30 min sömn nån gång efter 4 så är ganska slut som artist.

Där kom Minerva och högg tag i min armbåge! hennes enda tand gör faktiskt väldigt ont :)

Läste i Aftonbladet om en mamma i Australien som stod och vänta på tåget med sin bebis i vagnen och när tåget kom så släppte hon vagnen en sekund och vagnen for ned framför tåget! När hon skulle få tag i vagnen snubblade hon så hon hann inte! fyfaaaan vilken chock att se vagnen åka ner! tack och lov så klarade sig bebisen men jag fällde några tårar när jag såg videon på det. fy faan säger jag bara! Tiden tills tåget stannat och hon fått veta att sin bebis klarat sig måste vara den värsta i hennes liv!

Nej nu börjar damen bli lagom grinig så får nog försöka söva henne ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0