försök x2

Gör ett nytt försök att bloggga nu då!..förra försöket så gjorde Minerva en Minerva 2-1 mamma. DVS drog ut elkabeln från datorn 0o...2 ggr har hon lyckats och en gång har jag hunnit stoppa henne!..Denna gång la internetkabeln och tangentbordet av när strömmen bröts så fick joxa lite med det innan allt funka igen!

Idag har saxen åkt fram och jag har klippt av en bit av håret! blev en ganska bra bit så nu är bakhåret precis nedanför axlarna. Blir att färga håret imorgon.

Nästa fredag fyller Zandra 25 år och då är jag bjuden på fest! Ska bli så kul och längtar redan! Ser väl till att lillan är matad och sover innan jag drar så..hon brukar ju somna mellan halv 7-halv 8 så ska vara lugnt :)

Efter att Minerva härjat runt i gåstolen så tog jag in filten och lite leksaker och la på golvet här inne..hon hittade ganska snabbt mina plastblommor som var roliga att plocka isär.. man ser lite småblommor i bakgrunden hon har haft roligt med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0