Ullared

Igår åkte vi till Ullard för lite shopping kl 7 på morgonen. Jag hade varit vaken sen kl kvart i 5 så var lagom seg igår.
Minerva hatar verkligen att åka bil. Sitta still är inte riktigt hennes grej, så hon skrek konstant hela tiden förutom när hon sov. Stackarn och inte kunde man lyfta upp henne heller. Men blir ju garanterat ingen Stockholmsresa för henne innan hon är gammal nog för att se en film på vägen eller tåg då hon kan röra sig lite iallafall. Mammahjärtat grät när hon hela tiden sträckte ut armarna mot mig och skrek maaaaamma maaaammma. Arg var hon så in i norden kan man milt påstå.

Pappsen skämde bort henne med massa leksaker och kläder dock så alltid något bra :)

Trodde hon skulle sova gott runt 19 sen på kvällen men nej nej först efter 20 var det dags att försöka sova. Och då sov hon gott ända tills något pucko ringde på hemtelefonen kvart i 6 imorse. Skyddat nummer och ingen som behagade säga nått i luren heller. Så nu ligger telefonen där utan batterier!

Kameran ligger nere i köket och jag orkar inte hämta den för tillfället men kommer upp en liten video från förrgår då hon blev helt tokglad av en helt meningslös barnfilm på TV. Var en skalbagge som sparkade på en sten typ. Och varje gång stenen landade lät det iiiiooooouuuuuuu boink. Och hon skrattade och skrattade och skrattade. Helt meningslös film med andra ord :)

Nu är hon i hallen och har stängt dörren in till mig. Hör hur hon ligger där ute och pratar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0