Tandläkaren

Jaha så har Minerva haft sitt första tandläklarbesök!
När jag ringde sa dom att man måste komma in när barn slagit sig i munnen så det var bara att knata dit. 10 över 4 var vi där och klara 2 min senare! Han kollade henne i munnen och sa att tänderna efter mjölktänderna börjar inte produceras förens långt senare så chansen är väldigt liten det blir något men att han skulle dokumentera att det hänt iallafall! Minerva var så duktig så men protesterade när han skulle kolla i munnen men inga tårar :)
Denna lukt hos tandläkaren! var läääänge sen jag var där. Men passade på att boka in en tid så den 22 januari ska jag börja ta hand om mina tänder!. Har 300 i rabatt med så det blir perfekt :)

Minerva är pigg som en lärka och jag skulle smygta ett kort nu när hon stog i sin gåstol och drog i sin hoppgunga men henne kan man inte lura så hon släppte den såklart direkt när hon hör knäppet från att den sätts på :) Här är charmtrollet iallafall!


Och direkt på väg fram till kameran!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0