Tänder i massor!

Som sagt var ju en tand på G i överkäken och den bredvid börja så smått med komma och nu upptäckte jag att även den andra tanden i underkäken nu är på väg upp så inte konstigt hon sovit så oroligt! 3 tänder på G måste ju kännas lite som sagt.

Idag gick vi på promenad och sen förbi farmor och farfar. Sen kom faster Sofia och farbror Chris så åkte vi hem till dom och fikade. Dock var Minerva så trött så hon bara grät så blev en kort visit.
Nu skickade jag pappa på blöjbytning då jag kände lukten av något mystiskt..var en rejäl en tydligen hör jag från skötbordet ;)
Imorgon ska jag på föräldrasamtal med Bob i hans skola kl halv 11 så då har vi fullt upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0