Psykbryt

Igår kväll efter maten och badet var Minerva så trött och jag såg fram emot 2 timmar framför datorn innan jag själv somnade men så fel man kan ha det!.
Hon somnade som en stock kl 6 men när jag skulle förflytta mig från henne så vaknade hon såklart och tyckte att dom 5 minuters sömn var ju helt ok för henne....
Så full rulle..Visst var hon glad men min kropp blir mindre glad av att ha henne studsande på mig konstant i flera  timmar...strax innan 9 somnade hon äntligen och då var jag så trött och nära att bryta ihop, Så när jag pratade med Andreas i telefon så bestämde vi oss för att göra en stor lekhörna åt henne i datarummet..nu när Bob har sin dator på nedervåningen finns det ju gott om plats.
Sagt och gjort. Nu har vi precis blivit klara och så småningom ska det upp lite planscher etc men det får duga för tillfället och hon verkar nöjd där inne. På det här sättet slipper jag ha henne 24h om dygnet och även Andreas kan ha henne lite..så vi testar :)




Vi har lagt backar som en mur med en filt över så att hon inte ska krypa till alla sladdar och datorn etc..Så kan hon använda dom som "studskudde" istället för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0