Polisrazzia!

Syster min berättade nyss i telefon hur det igår kväll helt plötsligt ringde på dörren. Hon öppnade lite grann varvid dörren rycks upp och hon får en polisbricka i fejset! POLIS. EFTERNAMN ( på den dom sökte) utanför står 8 fullt munderade poliser på loftgången.
-Grannen...samma efternamn utan E på slutet..stammar min stackars syster fram! Tankarna hade hunnit gå varma i huvudet på min syster vad sjutton hon hade gjort! ;p
Fick man sig ett gott skratt så här på morgonen! haha.

Minerva la nyss upp hela frukosten ( ammning) på mitt bröst och sen djupdyk ner med ansiktet i det så hela ansiktet blev fullt av mjölk! bra jobbat tjejen :) Nu är det sluttuttat på en stund för dig!

Andreas är fortfarande sjuk så antar att det inte blir något Ullared imorgon :( Där försvann det enda innan jul som man såg fram emot då. Får börja räkna dagarna tills 23 dec nu istället då syrran + barnen kommer.

Inget direkt händelserikt liv man lever. Visst har jag kul med min dotter hemma men lite annat på schemat hade ju inte varit helt fel.
Jaja blir ju fullt upp i jul nyår istället så får väl njuta av lugnet nu istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0