Mumsfillibabba

Vi har ju haft turen att Minerva inte varit så intresserad av att stoppa saker i munnen och smaka på dom som annars är väldigt vanligt redan vid tidig ålder ( kan ju inte vara snabb i allt nej! ) Och det har varit väldigt skönt då hon har kunnat leka med i stort sett vad som helst. ( papper etc)
Men nu har även hon kommit på att allt ska smakas på!.. Så nu är det precis allt som kommer i munnen på lilla damen. Just nu sitter hon i gåstolen och tuggar på mitt täcke. Så nu är det färdiglekt med påsar och papper då, och stenkoll att hon inte hittar något litet som passar perfekt att fastna i halsen.

Nu ska jag laga kycklinggryta då Andreas ska iväg på rollspel så jag och Bob äntligen får äta kyckling! mums..Andreas hatar kyckling vill säga. Sen ska jag och Minerva bada innan det är dags för sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0