Full rulle

Det är så skönt nu när Minerva kryper runt hur hon vill. Lägger henne på golvet här inne sen direkt ut i hallen och strosar runt och sen in till pappsen i datarummet och sen iväg igen.När det blir på hennes villkor att ta sig runt så blir det mycket bättre och hon släpper mig mer och mer. Än så länge är det bara hennes rum hon inte har utforskat från golvet men det kommer väl det med.

Inatt sov Minerva ända till 10 i 5 i sittt rum och sen efter tutte fortsatte hon sova inne hos oss ända tills halv 8! Trodde att hon var sjuk för så länge har hon nog aldrig sovit på morgonen, rena sovmorgonen. Jag sov inatt ca 4 timmar i sträck utan att vakna så har känt mig rejält utvilad idag.

Idag var vi lata och åt middag på Max så blev en liten promenad i regnet. Andreas mår mycket bättre så verkade inte bli något denna gång och det var ju skönt. På fredag ska vi till Ullared då det är Andreas tur att shoppa lite! Själv ska jag väl kolla runt lite men är med mest för sällskap :)

Tänderna på lillskruttan växer så dom knakar och den övertanden som kom först av dom här 3 senaste är nästan helt ute nu. dom andra 2 syns lite utanför tandköttet nu.

Mina naglar är fortfarande vita eller rättare sagt ofärgade. Är som att det inte är något blod under nageln typ fast jag tycker att dom är mindre vita nu än igår..inte riktigt hela naglarna nu så får se om det blir bättre.Skumt är det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0