Fläskläpp

Nu har Minerva trillat och slagit sig ordentligt för första gången :( En tjock fläskläpp har hon på ena sidan av läppen och hennes nya tand som växer ut verkar det ha blivit något med..Istället för vit som den var så är det rött där..antar det är blod runt tanden då den fortfarande sitter i tandköttet så att säga. Så nu sitter jag här i väntan på att klockan ska bli 11 då det var telefonsvarare hos tandläkaren.
Glad är hon i allafall och har tuttat som vanligt så hon verkar inte ha ont längre men usch så hon grät! Hon satt på golvet i hallen i sin overall så antar hon inte kunde hålla balansen riktigt och helt plötsligt damp hon ner med munnen just där dammsugarslangen låg. Min lilla tjej :( och så ont det gör i mammahjärtat, även jag har nära till tårar.
Andreas stackarn blev livrädd när jag ringde för istället för att säga att Minerva har slagit sig i munnen så började jag : Minerva har ramlat, hon satt i hallen .....och så skulle jag typ berätta allt som hände från början så han sa : men berätta vad som hänt för sjutton!..han hann nog måla upp värsta senariet där så jag har lovat att berätta direkt i fortsättningen och sen kan jag berätta hur det gick till :)
8 minuter kvar tills jag kan ringa! Hoppas inte tanden har tagit någon skada bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0