Energimonstret Minerva

Igår till middag fick Minerva sin gröt som jag blandade i halva burken mango/päron puree hon hade kvar i, men det skulle jag inte gjort! Tror hon fick någon energitripp av fruktsockret för sen var det full rulle hela kvällen. I vanliga fall somnar hon efter middagen då hon vart vaken ca 3 timmar men inte igår nej...Hon stod på knä med händerna på min mage och studsade...och studsade..och studsade...i evigheters evighet..hon somnade inte förens efter ca 2 timmar den rackarn.
Jag var lagom trött då kan jag säga.. Sen sov hon i sin säng ända till kl 04 och efter tutte i vår säng somna hon om tills halv 7 så var skönt det iallafall!

Idag har vi fikat med några mammor och deras jämnåriga bebisar. Det var trevligt och Minerva var inte så bebisskygg längre! Hon t.om höll en pojke i handen när dom satt bredvid varandra i sina bebisstolar! Så gulligt :)

Vi stannade en timma tills Minerva tyckte det var dags att gå hem och sova.

Resten av dagen har varit som igår kväll..på knä på mammas mage studsandes..

Här har vi min lilla groda från igår.. Ser ut som hon ska hugga tag i något men jag tog henne mitt i ett skratt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0