1a Advent

Idag är det första advent i 2 bemärkelser. 1a advent som i 1a advent och som i Minervas första advent.
Köket är klart med stjärna i fönstret och resten ska upp idag hade jag tänkt.

Smartskaft som jag är så raderade jag tydligen filmen där hon ser på TV innan jag la upp den på datorn men men.

Igår åkte jag iväg till stora Willys utan Minerva! Var borta 1,5 timmar och det kändes konstigt må jag påstå. Hemma hade det gått bra! Hon sov när jag gick hemifrån och sen hade hon lekt lite. Ett tag hade hon ropat på MAAAAM MAAAM men det gick över, överlycklig blev hon dock när jag kom hem igen! :)

På eftermiddagen sov hon och jag i över 2h och det var verkligen behövligt.

Nu ska vi på promenad till ica maxi och köpa hem billig köttfärs och lite annat smått och gott. En visit förbi farmor och farfar med om dom är hemma hade vi tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0