suck o stön

hennes tupplur varade sisådär 10 min sen har det fart full fart hela eftermiddagen så att flytta datorn kunde jag ju bara drömma om!..hon är genomförkyld och varje gång hon somnar räcker det med att jag rör mig så är det dags igen 0o.
Nu är det iallafall bara en timma kvar till hockeyn så jag kan slå mig till ro bredvid hene i sängen medans jag kollar på den så kanske hon med får lite ro.
positiva med vaken dagar är att hon sover hela nätterna då med korta avbrott för gödning.
Lite jobbigt att hon ska vara så mammig med, i början kunde iallafall Andreas ta henne lite men nu blir det syndafloder bara jag lämnar rummet..
Nu blir det bajsblöjebyte sen sängen igen antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0