Storstädning!

Först kl 10 åkte vi till Willys och storhandla, sen när vi kom hem tog Andreas med sig snuttan ut till farmor så jag kunde tvätta och storstäda i lugn och ro! Nu är jag nästan klar med städningen, bara uppetoaletten klar så. Tvätten blir nog inte klar förens 5 då tiden är out dock. Andreas skratta så gott igår kväll när jag sa , jippi imorgon ska jag städa och tvätta utan Minerva!! Tänk att något så tråkigt kan bli så roligt bara för att få några få timmar själv :) Annars förfaller ju huset för Minerva tar all min vakna tid och killarna i huset gör ju helst ingenting om man inte tjatar på dom ;) Ikväll kommer Jenny äntligen och då blir det en iskall 2,8!! Skulle behövt den nu egentligen svettig som jag är, men men den som väntar på nått gott... Nu är det dags för tvättstugan igen ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0