stormvarning!

Idag har det blåst som sjutton! jag och Minerva promenerade till ica maxi vilket vi inte skulle gjort! Att gå runt sjön när det blåser är ingen höjdare inte! Inatt vakna jag av ett jätte PANG..trodde datarums fönstret var öppet men det var det inte..kollade runt på övervåningen men allt var stängt..hörde ett till PANG och att det kom nerifrån vardagsrummet..mycket riktigt, där stod fönstret vidöppet och smällde igen om och om igen! tur jag vakna annars hade vi inte haft ett fönster längre! igår fick Minerva öva sin nacke lite men att ligga på mage sätter igång sugreflexen istället ! mums sa hon åt filten.. Men stark i nacken är hon så det är bra ! Idag testar vi Minervas egna säng!..la henne där nu efter att hon gråtit ett tag, vi kör med stora fläkten på nu då det är stekhett i sovrummet och fönstren måste vara stängda pga blåsten..det tyckte hon om och somnade på stört i min famn.Vanligtvis vaknar hon när jag lägger ner henne någonstanns men hon fortsatte sova som en stock! Så där får hon sova första delen av nätterna nu tänkte jag!..brukar inte vakna förens runt 01-02 första gången. Här ligger hon nu och snusar sött

Kommentarer
Postat av: F.Wagenius

Va söt hon är! :) Jag vill också ha en såndär sötis sen när det är min tur. :) Och häftigt namn har hon också!



Skulle man kunna få be om ditt mobilnr.? :)



Varma kramar, Fanny.

2009-05-27 @ 21:12:08
URL: http://wagenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0