Söndag

Idag är stora slackdagen! Jag och Minerva tog en promenad förbi ica maxi på 2 timmar..Hennes "farfar" hade igår suktat oss med sitt prat om färskpotatis så fick bli lite svensk sådan idag! 29 kr kilot usch och fy men guuuud så gott det ska bli! Ikväll ska jag raida i WoW! jippi..Andress har lovat att ta Minerva ut en stund då ifall hon har sin "jagvillintesovajagvillinteliggastilljagvetinteallsvadjagvill" period! Så ska försöka få 2 timmars raidande iallafall. Imorgon halv 12 är det BVC igen..ska bli spännande att se hur mycket hon gått upp på 2 veckor..jag tippar på att hon väger hmm 4,6 kilo! Jag mår jättebra nu förutom lite kramper i magen när jag ätit men står att man kan få ont i magen av biverkningar av antibiotikan så det hoppas vi på! På torsdag kommer min kompis Jenny ner från Stockholm och stannar till Lördag!! Det står ingenting på bruksanvisningen på antibiotikan om man kan ta en öl eller inte! i värsta fall får jag leva på gamla minnen hur öl smakar! Här är jag i Tyskland för snart 3 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0