lördag

inatt har hon sovit HELA natten! Hon tuttade en gång och somnade om direkt efter!..tyvärr sover jag inte lika bra iom att hon gnyr och pratar i sömnen så jag vaknar hela tiden! plus att jag måste leka kalv själv och pumpa brösten några ggr under natten när inte hon vill.
Idag ska vi till Apoteket och köpa en nagensax så syrran kan klippa hennes naglar..filen jag har funkar inte riktigt så bra.
En jäkel på småbarn är min syster..Minerva är lugna gatan när syrran har henne, flera ggr log hon åt syrran med! fusk!..mig har hon lett åt 3 ggr nu iallafall :)
Andreas sa att hon log mot honom med igår men vet inte om det handlar om svartsjuka eller inte ;p

ett roligt citat från Essa 6 år ( syrrans minsting) när vi gick till majbrasan:
Syrran : Essa, kan du bära mig ?
Essa : nej jag har ont i benet.

Som om han kunde bära henne annars ;p

just nu sussar hon sött i sin klänning hon fick av Jessica och Zandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0