barnsängsfeber?!?

det sa doktorn att jag mest troligt har! fick antibiotika att knapra i 10 dagar nu och första tabletten har redan börjat värka!! När vi kom hem från sjukhuset hade jag 39 graders feber och frös som en naken isbjörn, 2 alvedon hjälpte i ca 1 timma sen hade jag 39 igen så vill inte tänka tanken på hur hög den skulle vart utan alvedonen. Smärtorna i magen har avtagit lite nu och är inte lika kraftiga längre. som doktorn sa : har inte du redan haft ditt onda på förlossningen!!....mmm precis. Skumma är att han sa det inte var livmodersinfektion men enligt sjukvårdsupplysningen är det samma sak som barnsängsfeber..hmm...han sa även att det inte smittar medans sjukvårdsupplysningen sa att det kan det visst göra och att vi måste ha koll på Minerva så hon inte får hög feber och blir slö. var 2 manliga doktorer, hur kul är det att visa upp sig där nere då ?? fast är ju lite van efter förlossningen då jag hade 3 manliga doktorer. nu har jag bara 38.3 i feber och den verkar stadigt sjunka så är mycket hoppfull, är sjukt vilken skillnad det är på 39 och 38,3 i feber..39 var jag helt däckad och nu känner jag mig relativt pigg för att sitta upp en stund.Huvudverken kvarstår dock. Andreas ska på långpromenad någon timma så jag får lite lugn och ro med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0