trött

knappt har man sovit något inatt heller :/
var uppe halv 2 och kissade sen somnade jag om, vaknade kvart över 2 av att jag hade jätteont i magen så tänkte att hjälp nu är det på G !!..lite kul att jag kom ihåg drömmen där med..jag drömde att jag fick någon sjukdom som ökade antal bebisar i magen från 1 till 4. antar att jag kände av smärtan i sömnen vilket urartade i den drömmen ;P
Var tvungen att gå upp och a en banan för magen skrek efter näring med. och en alvedon sen vart det bättre och jag kunde sova ca 2 timmar till.
oppades verkligen det var på gång där men var väl bara en försmak, men skönt att nått händer iallafall.
7.5 + grader idag redan och klockan är bara 8..undra om jag ska våga mig på en långpromenad idag runt sjön eller nått..
Apropå promenad runt sjön!..vi bor ju vid vättern och när Bob skulle flytta till oss sa vi att vi varje söndag skulle ta en promenad runt sjön. - eller huuuuuur, sa han..och gav sig inte..visade sig att han trodde vi menade en promenad runt vättern istället för munksjön som ligger inne i stan  0o..skulle vilja se mig gå runt vättern på en dag!...det har för den delen aldrig blivit någon söndagspromenad och han har bott här sen i juli ><
munksjön:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0