Sitter här med min hallonbladste...

igår fick jag 2 riktigt kraftiga värkar!..det var nog det värsta jag varit med om under graviditeten. iofs slår det inte smärtan efter att benet krampade för 2 månader sen mitt i natten..Det kändes som om någon bröt av benet mitt itu rakt på bara pang!.Då sa jag att förlossningen blir piece of cake efter den smärtan!.
Detta är ju en annan smärta med iom det kommer något gått ifrån den så nu vill man ju bara ha ont.
Men värkarna försvann och lämnade mig kvar med den vanliga smärtan jag haft senaste dagarna så blev ingen bebis igår heller.
idag är jag bf +2 ( 2 dagar över barnets födelsedatum) och imorgon blir det Barnmorskan igen, då ska hon iallafall ringa förlossningen för igångsättning så några dagar till får jag stå ut i värsta fall :)
Ikväll ska jag försöka raida lite i WoW om det inte hänt något innan dess vill säga!

HV71 vann igår så nu blir det finalmatcher mot Färjestad som börjar på onsdag..snälla bebis kom idag eller imorgon så jag är hemma på onsdag igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0