Så var det övertid

betald övertid kan jag väl gå med på men denna övertid är inte lika lockande!
Kunnat sova relativt bra inatt, som längst 3h utan uppehåll!
Blev inte Willys igår så ska ta det idag kl 11, Får hålla tummarna bebis vill poppa ut efter det, annars kan den lika gärna vänta till imorgon ! hockey ikväll!
Förkyld börjar jag bli med och det är väl inte det bästa när man ska föda barn antar jag.
Nu får det bli en kopp Hallonbladste ( vilket inte verkar göra någon nytta endå! ) och lite familjeliv läsande på nätet.

En "kul" tråd där nu, där en pappa varit otrogen, tjejen hittade ett inte så roligt sms i hans mobiltelefon så debatten har handlat lite om huruvida man får läsa sin sambos mobil eller inte!
Var tvungen fråga Andreas om han skulle bli sur om jag läste hans sms..-Vaddå! har du läst dom eller ? Fråga han ><..sen sa han såklart du får göra, det gör du väl redan endå!...vilket förtroende han har för mig ! det ni! 0o ;)
Jag skulle inte bli sur om han läste mina sms..enda sms jag får endå är min syster som skriver "ring"..och alla dessa eviga sms på sluttampen nu då !!! hur går det ?? nyfiken?? har du fått barn än ??
Kan meddela er att jag berättar när jag åker in ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0