Nej nu ger jag upp!

Blir en lång lång promenad idag för att se om det poppar nån liten bebis :)
Inatt har jag faktiskt sovit som längst 2.5 timmar i sträck så känner mig lite utvilad iallafall :)
Fick kläderna jag hade köpt från Tradera igår..Såååå söta! kan sitta hur länge som helst och bara se på alla små kläder.
Ska förbi HM idag och se om dom har den där Tiger pyjamasen idag. Sen får det vara nog med kläder..lär ju få ett gäng av släkt och vänner med! :)
På lördag blir det storhandling av mat  a la 2 veckor så man inte behöver stressa med sånt när bebisen poppat.

HV vann igår så nu står det 2-2 i matcher..var en kul match faktiskt. Stod 2-1 till HV när jag började kolla och matchen slutade 6-1..bortaplan med så var lite otippat. Sista målen kom för att Frölunda hade tagit ut sin målvakt.
Så ikväll blir det match igen bortaplan. Så får vi se om det går lika bra ikväll då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0