Min bebis, BARA min!

hmm fått det svart på vitt nu! Det är MIN bebis, bara MIN..
Andreas säger jämt att det är hans bebis bara, men nu har jag bevis att så är inte fallet!
Trodde faktiskt pappan blev automatiskt pappa till barnet i ett samboförhållande men man måste tydligen skriva på ett faderskapsintyg på soc kontoret för att han ska bli pappa...Var tydligen bara om man var gift som det blev automatiskt..( som om gifta kvinnor inte kan vara otrogna ???!! )
Jaja får smutta riktigt mycket på ordet MIN BEBIS några dagar nu tills vi får tid att skriva faderskapsintyg då.
Kan man inte få göra ett faderskapstest samtidigt ? alltså ett test för att se om han får IG,G,VG eller MVG i papparollen!

undra om fullmånen har dykt upp på himlen än..skulle tydligen ha med månens dragningskraft att göra att många föder under fullmåne!

Ska nog köra min twink warrior en timma nu innan jag går och knyter mig. Håll tummarna nu att det där med fullmånen är sant och ger mig min bebis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0