kamera!

Har nu lekt av mig lite med min nya kamera för att vänja mig lite!!
blev inte bara mjölk från Willys tyvärr ( jippi för mig dock, tyvärr för Andreas och Bob som inget får! )
blev lite sånt här med !


4.90kr/h  som hittat!
Lite lyxigt tycker jag att dom har Geisha i lösvikt = väger knappt någonting så blir massa massa gott i påsen. 24kr för hela påsen! mums


Andreas ska inte klaga dock för så här ser hans jobb lunch ut 5 dagar i veckan ( + mackor då iofs! )

nyttigt eller hur ?

Passade på och ta bildbevis på mina gröna fingar med!..Denna blomma( mittenblomman) har fått vatten så mycket som 2 ggr sen vi flyttade till denna lägenhet 15 dec..ett under dock att den fortfarande lever!


Fick bli en bild på min tjusiga barnvagn med! inköpt av min kompis Jeanette för endasts !!! 175 kr på myrorna i skärholmen. Som hittat tycker jag :) begagnat är bra för min plånbok som är tom! hittat urtjusiga bebis kläder på Tradera med! Nästan nya kläder för 1kr st = me like :)


Hade en bild på min tjockismage med men råkade radera den när jag experimenterade lite med kameran så det får vara för denna gång :)

just ja! viktigaste bilden btw


Städat och fint tonårsrum! Tror mr Bob ska få kombinera läxläsning med städning ikväll !!

Bebis rummet har inte fått sin touch än iom att bebissäng och skötbord etc blir en fin present från Andreas mamma ala stolt Farmor när jag ligger och väsnas på BB. Jag har iallafall 3 nalle puh tavlor att sätta upp änsålänge! det ni.

Undra om onsdagliga meintanance i WoW är förbi än så jag kan fördriva lite tid där tills det är dags att sova middag kl 13.40 ( tittar alltid på "våra bästa år" kl 12.50,tyvärr funkar det även bra som sömntabletter så ibland somnar jag innan slutet ! )

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0