färdknäppa mig hit och färdknäppa mig dit!

Så många olika diskussioner om att sätta igång förlossningen:

Sexa så mycket ni kan! (men orka! )
Lättöl ( mmm det ska jag kanske testa ändå ? ;p)
Ananas (gott jovisst men ? )
spring i trappor.städa etc ( eller huuur)
hallonblads te ( måste special beställas! nej tack)
och det senaste jag nu läst: Ricinolja ( ?????? )

Visst jag längtar enormt mycket efter min lilla bebis men skulle aldrig utsätta den för något som ricin olja ??
Visst, kanske har funkat för vissa men kan även ge förödande effekter..och vågar man värkligen ta chansen ?

Jag tror dock på att bebben kommer när den är redo och inte när jag är redo!  dvs NUUUU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0