Dum kan man bli

Sitter här och nojar upp mig genom att läsa om folk vars bebisar dött innan,under eller efter förlossningen och skrämmer upp mig själv.. har tillbringat senaste 3 timmarna gråtandes framför deras tragiska berättelser! Varför kan man inte bara vara lugn och tänka positiva tankar istället ?
Oroar mig även över framtiden..typ att tänk om den blir sjuk när den är 5 år och dör då,och såna knäppa saker! så kan man ju inte tänka hela tiden heh..
Kanske man är extra orolig som gravid ?
Har jätte noja med över att Andreas eller Bob ska ramla i trappan här hemma och bryrta nacken så jag skäller på dom hela tiden att INTE springa i trappan!!
Och har inte Bob kommit hem från skolan prick 30 min efter han slutat tror jag har har råkat ut för en olycka!
NEJ NU FÅR DET VARA SLUT PÅ DESSA DUMHETER!!

Jag kommer få världens vackraste och friskaste bebis som kommer leva tills den är minst 100 år , Så det så!

Värkarna börjar komma tillbaka nu och hoppas det sätter fart snart så jag kan sluta oroa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0