9,9,9,9,9,9,9,9,9,

smaka på den ni! ensiffrigt är vad det är!
9 dagar kvar till den stora dagen! ( jaja plus, minus och allt det där )
Igår tog jag mig då som sagt i kragen och ringde om faderskapspapprerna och vi ska dit på fredag halv 12 och skriva på.
Passade även på att ringa försäkringskassan för att se om min föräldrapenning var klar och det var den! 5k papp på kontot den 26e..jeeeez vad rik man är ><
Ser fram emot den dagen ( nja ser fram och ser fram är väl att ta i ) då bebben börjar på dagis och jag kan börja jobba heltid! Måste se till att jobba minst ett halvår innan vi planerar för ett småsyskon så jag får tillräkna mig en heltidslön istället för halvtids.
 Andreas vill ha 5 st men det kan han ju glömma, en till kan jag gå med på ;)

På lördag fyller Bob 17 år och då ska han få


Hans klasskompisar spelar tydligen det och dom har tjatat på han ett tag!..tror det blir nyttigt med lite avbrott från WoW med ..Sen ska han få en data stol så han slipper ha en vanlig stol.

Han brukar passa på och sno Andreas stol så fort han avviker från datorn.
Jag : men han ska bara ta ett bad ?
Bob : och ? 5 min är 5 min!!

Tårta blir det också såklart!
Annsofis special : hemgjord tårta med vaniljkräm,chokladpudding och grädde + vindruvor!!

Får hoppas på att bebisen inte behagar titta ut i helgen dock, vet inte om en kusin är sån uppskattad 17 års dags present :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0