10 dagar kvar!

Nu börjar den riktiga nedräkningen och hoppas hoppas hoppas jag slipper gå över tiden.
Att jag sov 5 timmar i sträck igår var nog bara tur för inatt blev det back to old igen med kissepausar minst en gång i timmen.

HV vidare i slutspelet och Skellefteå likaså!
Såg Linköping-skellefteås 2 sista övertids perioder och var lite kul att Skellefteå vann iom att dom var så otippade!

Nu blir det HV mot Frölunda

Telefon skräck har jag! det ni! ni tror säkert att det enda tjejer gör är att prata i telefon men inte jag inte!
Vet jag inte vem som ringer så svarar jag helt enkelt inte. Men idag! nyss! Då svarade jag minsann..och självklart en försäljare ( är dom jag är rädd för! ) Hörde inte vad hon ringde om men hon frågade om jag var en av dom bestämmande i hushållet..Funderade starkt på att säga nej men den segern vill jag inte ge Andreas..
jag sa istället ja men vi är inte intresserade av någonting!..varför då ? sa hon..
Nej vi är bara inte det ( stå på dig nu stå på dig, var det enda jag tänkte)
ok, ha en bra dag sa hon och la på!
wee jag klarade det! jag är stolt!
Andreas brukar snäsa av dom rejält! inte intresserad!! och kastar på luren typ men jag är ju den snälla av oss så ...
Eller så svarar han och lägger på i samma veva utan att säga något..problemet är ju att dom ringer upp igen nån annan dag då! och oftast då jag har min sköna lunch vilostund men nu kanske vi slipper denna försäljare iallafall!
jvla göteborgsnummer var det!

Nu när jag känner mig så stark och modig ( brukar kännas så i 10 min efter) ska jag passa på och ringa soc kontoret så vi får ett möte om faderskaps papprerna..tydligen ska man få lite dumma frågor.
-Hade ni sex mellan detta och detta datum? ( Andreas sa att han skulle säga att han inte ens vet vem jag är, att jag raggade upp han utanför soc kontoret! )
Men dumt iallafall med såna frågor tycker jag!..Kan ju endå inte bevisas i ett muntligt förhör om det verkligen är pappan som är med..vem som helst kan ju ljuga isåfall och säga att det är det..
Tar jag med Andreas som pappa att skriva papperna är det väl självklart han som är det!
Utan alla dumma frågor om mitt sexliv tack!

nej nu ska jag ringa!

ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0