unisex

Detta med att pojkar med kan ha rosa föresten! det är ju självklart men ska man då ta för givet att alla rosa klädda bebisar är killar ?..satt och funderade lite på det då jag på bussen för ca 2-3 veckor sen träffade en gammal dam som kallade min helt rosa från topp till tå bebis för han!..jag informerade glatt att det var en flicka och hon sa : ja man kan ju aldrig veta nu förtiden då dom klär pojkar i rosa med!.. Hon har ju absolut rätt men ska man då anta att alla blåa bebisar är flickor och alla rosa är pojkar ? då blir det ju inte unisex ändå! då bara byter man ju färg. Hon trodde även att min lilla bebis var ett halv år gammal med! Så jättemycket koll hade hon väl inte :) Andreas och Minerva var borta 2 timmar igår! När dom kom hem var det en mycket hungrig bebis som ville ha mat. Det blev inget fika för mig imorse då Minerva sov ända till halv 11 och sen skulle snuttas etc, plus att min glömske sambo inte hade lämnat fika pengarna hemma åt mig! (skyller på det, för jag kunde ju absolut inte lånat av matpengarna sålänge!) Bob kom inte hem förens runt halv 10 men man får väl vänja sig, det är ju toppenbra han har fått kompisar här i Jönköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0