Syster läs INTE!!!

Min syster har värsta tandläkarskräcken så jag får inte ens prata om det!!


 Tandvärk igen nu då! måste bli kvitt detta onda h-vete även om det kommer kosta mig min stockholms resa denna månad =/ Men hellre en försenad resa än ont i tanden 1 månad till!..efter 1 juli kommer jag ha 300 tillgodo hos tandläkaren med så kommer undan med runt 500 skulle jag tro! Eller så försvnner tandvärken om några dagar så har jag redan glömt det hela!..dock tror jag inte det då jag var smart att fylla tanden med tandfyllning och tror det blev lite infekterat efter det för det var då värken kom smygandes!
Precis bakat kokosrutor ( tandvärken till trots,men på Andreas begäran!)..Andreas ville vi skulle ut på en liten promenad + fika ikväll med Minerva och iom jag inte har feber nu borde det ju gå bra!..Tändvärk har jag ju ändå, ute som inne!..
här är mina bästa polare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0