synfel!

jag har alltid haft toppen syn! kunnat se texter på jättelångt håll etc men på senaste året har allt blivit suddigt! kan inte ens se resultatet på TV matcher!..ser bara tex Swe sudd-sudd Eng..och neon skyltar är helt hopplöst som tex busskyltar där det står när bussen ska komma etc! ävan texten på filmer är relativt suddigt. Tyckte det var skumt att jag fått så dålig syn på bara ett år men! men men men! något jag helt missat faktiskt! Jeanette upplyste mig om att det hörde till graviditeten och ammningen!..Sen nu läste jag det även på familjelivs hemsida att det är jättevanligt under grav och ammingen men att de försvinner efter man ammat klart!..Så nu är jag glad igen att jag förhoppningsvis får min perfekta syn tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0