måndag

idag trotsa jag värmen och har tvättstugan! uschja vad varmt..när nästa maskin är klar beger vi oss till stranden igen. Var helt ok i skuggan igår på stranden..Essa var den enda som badade och här poserar han framför kameran i sina nya simglasögon:


Fångade han ganska bra på kort här när han springer upp från vattnet men tror jag måste göda han lite innan han tappar badbyxorna!


Minerva låg och vilade mest hela tiden innan det var dags att åka hem då hon bestämde sig för att ligga i vagn var det värsta hon visste..


imorgon är det teater i stadsparken kl 10..det måste vi ju se såklart!..tar nog med lunch så dom får leka lite där efteråt med...kan ju inte vara på stranden varje dag då man måste vila lite från värmen med!
Den 9e ska vi då till läkaren och det ville sig så illa att det är bvc med den dagen..kl 9 bvc för spruta och 9,40 på vårdcentralen för koll av knöl. men antar att BVC inte tar mer än 30 min iallafall så då ska vi hinna då det är gångavstånd emellan på ca 10 min högst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0