karlar ><

inatt puffade jag till Andreas för han la sig nästan över Minerva!..några timmar senare ryter han till :
 men sluta väck mig då!.
jag bara uhm ?..
Ja du har armen runt Minerva..
ja för att du inte ska ramla över henne ja!. ( jag hade inte rört honom denna gång)
Ikväll sa han att jag väcker honom med boxningar flera nätter i rad!..jag bara,
ok, men du vet att Minerva senaste nätterna i sömnen ligger och slåss med både fötter och armar ??
 ooooh är det du! säger han med sockerlen röst!!

Kanske ska börja skylla ifrån på henne även om det skulle vara  jag i fortsättningen ;p
Kul iallafall att Minerva upptäckt sina kroppsdelar..mer synd om min mage och mina bröst som råkar ut för som!

Underbara farmor Mia hade barmhärtigande över mig och är iväg och köper ipren!!  Du är guld värd!

Andreas tog ut Minerva på promenad så jag kunde städa köket..jag sa nämligen åt han att han ska göra det senast fredag men sen kom jag på att jag hade chansen att bli lite mamma ledig!..så nu är köket fint igen och jag kan gå in dit utan att må dåligt över röran!
Hall + vardagsrum får Bob ta imorgon + sitt rum..Övervåningen hinns nog med när snuttan sover nån gång. Ska nog göra ett städschema nu när jag inte hinner med städningen längre.

Imorgon blir det handling på Willys inför midsommar och veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0