fullt upp

oj har inte haft nån tid alls att skriva!..igår ( torsdag) gick jag och jeanetet hemmifrån kl 10 ( och Minerva såklart) och kom hem kl 16 för att direkt gå vidare till Farmor Mia och farmfar Kalle för att äta mat. Vi kom hem runt halv 10 på kvällen sen blev det sängen då vi nu kl 7 ska åka till Ullared!
Igår var vi inne i stan hela dagen och där blev vi påhopade av en tjej!.hon sa att vi bara måste komma och öpa deras väska för bara 20 kr. Väskan till vår förtjusning innehöll aftonbladet+ klick , en halvliters dricka, lite tester från max factor OCH! ett exemplar av deras nya mascara!..inte bara ett varuprov utan hela stora !precis vad man behövde för bara 20 kr :)

Jeanette fick bli sminkad gratis men jag avstod :) En av tjejerna ( hon som sprang och hämta dit oss) blev helt kär i Minerva och överöste henne med komplimanger :)
Efter vi varit på ica maxi var vi svettiga hungriga och en snuttig liten gumma ( som förövrigt somnade precis innan jag kunde ge henne tutte) så vi skulle köpa en milkskake på max, jag beställde en lyx milkshake som den kallas med glass grädde jordgubbar som var såååååå god..jeanette köpte en vanlig glass med choklad till sin stora besvikelse! efter det tyckte inte hon om mig längre sa hon!
Jeanettes glass:


min milkshake som förövrigt var nästan dubbelt så stor som hennes!


Nej nu måste jag väcka en liten sjusovare som förövrigt bara snuttat en gång i natt! Sen bär det av till Ullared! jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0