full rulle!

imorse var vi och storhandla på willys, jag Minerva och farmor Mia. kom hem runt 13 och kl 15 var det stan med jessica och Zandra, sen hem till dom på österängen där deras mamma köpt en hel påse med kläder till Minerva! kan man bli mer bortskämd va ?Snarare jag som blir bortskämd dock då Minerva säkerligen struntar i hur hon går klädd :)
På Tisdag kommer Jeanette hit från Stockholm, nu är bussen bokad och klar så nu har hon ingen återvändo!..Så nästa fredag ska jag få gå ut på krogen en stund! Andreas får det väl lika slappt som förra gången då hon sov när jag gick och vaknade när jag kom hem!
imorgon är det midsommar, då blir det grillning och tårta etc!
Jessicas 10 månaders son Johan var väldigt intreserad av Minerva! men ville gärna peta här och där som han tyvärr inte fick :)..titta ett öga! oooops....9 kilo väger han och jeeeez vad tung han var hehe..med ens blev Minerva som en liten fjäder :)
Nu ska tösabiten och jag sova!
Här är en bild tidigare idag då Minerva kör lite styrketräning:

Notera snyggaste munkfrisyren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0