2 månaders kontroll!

Idag var vi på 2 månaders kontroll på BVC. Stumpan väger nu 5300 så 100g mindre än jag gissade på! är hela 62,8 cm lång så har växt 2 cm på 2 veckor! bra bra. läkaren sa att hon följde sin kurva bra!.
Reflexer och allt var bra med :) Minerva har dock en liten knöl bakom örat, som en kula..jag kände den första ggn för när hon var ca 2 veckor gammal. BVC trodde det var brosk men läkaren var nästan helt säker att det är en körtel även fast den satt lite för högt för det men för att vara på den säkra sidan skicka han en remiss till sjukhuset.
När jag sa att hon hette Minerva ( när vi kom) sa han hmm Minerva, Minerva hmm..jo det är en gudinna ju, som Athena....vilken koll han hade :)

Blir inget Stockholm har jag bestämt nu!..blir isåfall i slutet av juli istället. Däremot kommer min kompis Jeanette över ons till lör nästa vecka om hon inte hinner ändra sig tills imorgon då bussen bokas!

Inte en ipren eller alvedon så långt ögat kan nå och 2 kr på kontot tills imorgon! blir en rolig tandvärks natt för mig!..sista iprenen jag tog har slutat värka nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0