ultraljud

nu har vi varit på sjukhuset för att ultraljuda Minervas lilla knöl på huvudet . gick bra först men sen blev det massa tårar.
Doktorn kunde inte svara på vad det var men det var ingen körtel utan han gissade på en broskcysta men skulle slå lite i sina böcker och sen skicka svaret till läkaren på vårdcentralen.
igår hade Minerva ett av sina trevliga utbrott då hon var övertrött och bara skrek och skrek, hon vägrade ta tutten och iom hon ej ätit på 4 timmar visste jag hon var hungrig med så jag tänkte pumpa lite mjölk och se om hon tog flaska istället men till min fasa så fick jag bara ut 20 ml mjölk! på båda tuttarna så trodde det var felet och iväg för att köpa ersättning som hon inte heller ville ha såklart! Strax efter somnade hon dock när jag vyssjade henne framför spegelen. Sen efter det var allt bra och jag hade visst massa mjölk i tuttarna åt henne!..men har ju bara pumpat sprängfyllda tuttar förut och då har det ju sprutat 0o.
Så här trött var vi när vi kom hem från sjukan idag


men efteråt var vi på strålande humör! här busar pappa med stumpan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0