sov gott mitt lilla hjärta

här ligger hon nu och sussar gott!


varmt varmt varmt och jag ser fram emot lite svalare väder nu dom kommande dagarna!
inatt åskade och blixtrade det så rejält att hela rummet lyste upp! var såå mysigt! tyvärr blev det inte svalare för det men men det kommer väl!
idag gick vi till stranden på förmiddagen innan det dåliga vädret kom tillbaka.

vi kom hem alldeles lagom till regnet så ännu en dag med perfekt timing!.
Eftermiddagen var mest slack med lördagsgodis som smält! ( banna choklad på varma dagar!)
Minerva passade som vanligt på att träna armhävningar i den vanliga ordningen..snurra runt till mage, titta runt lite , grymta, gnälla,gråta, bli vänd på rygg igen, snurra runt till mage, osv osv.
På fredag fyller Andreas 29 år och snuttan fyller 3 månader så då blir det kalas!
imorgon skickar jag in mitt grafikkort så dom kan skicka ett nytt, hoppas dom är snabba så jag har det innan helgen..så blir ev ingen bloggning me förens det kommer om jag då som sagt inte snor någon av dom andra datorerna. nu ska jag sova bredvid min lilla solstråle och ni får njuta av henne i punkfrisyr ala Jeanette ( tuppkammen syns inte alltför bra dock men den finns där!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0