skumt väder..

idag var det sol på morgonen så vi skyndade ner till stranden så Essa och Mariyama skulle få bada lite. det var bara Essa som vågade då det var skitkallt tydligen i vattnet. ganska snabbt mulnade det på så då gick vi hem igen och när vi skulle till ica maxi regnade det 0o. imorgon kommer syrran och mellersta sonen Ibbe hit och stannar till onsdag, då jag mest troligt tar med mig Minerva och åker till Stockholm samtidigt som dom. Vi har fått tid nu till sjukhuset för att kolla knölen och på pappret står det "tid för hjärnröntgen"..låter så allvarligt! trodde det bara var ett ultraljud på knölen dom tror är en bensysta/körtel och inte en röntgen..men det kanske är samma sak.. i slutet av juli ska vi dit iallafall. Kan ju vara bra med en hjärnröntgen iofs då dom skulle upptäcka om det fanns cancer i hjärnan väldigt tidigt! nej usch fy inte tänka såna tankar nu! här har vi Essa och Mariyama när dom balanserar på stenarna längs vätterstranden..


och bara för att jag har lust och såg den i min mobil nu en bild på bästa laget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0