måndag

idag trotsade vi regnet och gick till ica maxi på långpromenad..Andreas smet hem så fort regnet började falla som en skrajsen katt!..dyngsura var vi när vi kom hem och var lite scary då det blixtrade när vi gick.
idag påanmälde jag mig på arbetsförmedlingen som arbetslös då Andreas ska vara hemma en månad nu med föräldrapenning. ingen ide att söka jobb sa damen på AF eftersom det bara är en månad men det hade jag ju redan förstått själv! En ledsen Minerva kom åkandes i barnvagnen för att möta upp mig då hon hade fått en mamma var är du attack hemma!
Sen sov snuttan i 3 timmar så jag kunde både laga mat och äta den i lugn och ro, däremot vaknade hon så sent som halv 7 så hon har varit vaken tills nu kl 21. men så snäll har hon vart när vi legat och gosat i sängen!
Mariyama tog en bild på henne när hon satt i mitt knä och tittade på south park!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0