insane bebis!

igår kväll var snuttan så trött att hon skrek hysteriskt i 2 timmar! stackars liten.. ingenting hjälpte över huvud taget. till slut fick jag amma henne när jag stog upp och då äntligen fick hon ro att tutta och somna.
Så mycket som händer runt omkring hela tiden som hon vill vara med på och då kan man ju inte sova!
Lutar åt att skippa Stockholm när syrran + barn åker hem på onsdag för jag tror att både Minerva och jag måste få lite tid att varva ner. och har ju bvc etc på torsdag så.
igår var vi i stan och kollade runt och sen vidare till ica maxi innan vi begav oss hem igen. 2 dar i rad har vi gått gått gått så nu är jag helt slut.
För tillfället bakar jag bröd och ute regnar det så det blir en innesittardag idag.
Är nog bara en tidsfråga nu innan Minerva börjar suga på tårna!..hon har redan dragit upp dom till hakan med sina händer och hittils har ju allt hon haft i sina händer åkt raka vägen till munnen!.
Nu ska jag ta ut bröd från ugnen och kämpa vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0