balla apan trasanson

Minerva skulle nog blivit född till apa! eller man ser släktet väldigt väl på henne. hon kan nämligen greppa tag om saker med hennes tår..tex mitt finger!! böjer dom bakåt runt mitt finger. ganska stadiga grepp blir det med!
Idag gick vi till stan och stranden. vi handlade lite secondhand på  röda korset..jättesöta bebiskläder hittade jag! och alla kläder var halva priset så runt 5-10kr per plagg!..en jättefin vit klänning med paljetter ( bild kommer imorgon) för bara 2,50! och camoflage byxor 10 kr och annat skoj!..en huvudscarf för bara 1 krona med. så hittade jag en stor stor filt med massa barnbilder på för endast 15 kr!..den ska in i datarummet till hennes lekhörna..så storshoppade för 46 kr kan man säga :)
vi åt kinabuffe till lunch och Minerva sov hela tiden! vilken lyx!!
Här har vi sötnosen i sin nya scarf! Kusin Mariyama som bär henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0