Tvätt tvätt tvätt

Idag har jag tvättat från kl halv 7 till kl 17. Lite svårt när man måste ha med lilla damen ner men det gick bra!. Men nu är jag helt slut i både huvud och kropp men Mnierva verkar inte vara på sovhumör än dock.

Inatt sov hon i sin säng från kl 21 till halv 6 imorse. Så trenden verkar hålla i sig!. Andreas kom in någon gång under kvällen när jag somnat och frågade om Minerva sov i sitt rum eller här. Helt borta i huvudet var jag så hade ingen aning. Var tvungen att känna efter om hon låg bredvid mig :p
Men vad kan man begära av en nyväckt person egentligen!

I övermorgon kommer syrran! Det har gått så fort, kommer ihåg när det var 3 veckor kvar..och 2..och en. Tiden bara flyger iväg.

Imorgon blir det en slappdag. Sen på onsdag blir det fullt upp! Iväg för att köpa lite klappar, sista i matväg osv. Sen förbereda maten, sätta upp granen som ungarna får klä när dom kommer. Förbi bolaget med för att köpa några cider till kvällen!
Skulle behöva färga håret med men det kanske hinns med imorgon när jag inte ska göra något alls..granen kan ju vara smart iofs med att ta upp imorgon då.

Nu ska jag tutta lilla trollet som har fått hicka och se om den försvinner + att hon kanske somnar med.

Försökte föresten med sås och potatis idag. Det lät så här : mmm mmm UÄCK UÄCK ( kväljningar) mmm mmmm UÄCK UÄCK. Så vet inte hur jag ska tolka det där :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0