Titta jag står!

Nyss ställde hon sig mot gåstolen som hon brukar göra men rätt som det var tog hon tag i sin bitleksak som låg där och släppte då taget från stolen och stod ca 10 cm från stolen helt själv i ca en halv minut! Sen när hon kom på sig sjäöv dratta hon på rumpan. Det är lite som att -Titta mamma, jag kan cykla när du håller i mig! - hjääääälp vad gör du där borta, mamma???? PANG....

Så nu är det inte långt ifrån tills hon tar sina första steg skulle jag tro, jag har ju ända sen hon föddes sagt att hon nog skulle gå till julen så snart så :)

Mitt knä gör fortfarande ont men blev lite bättre när vi va rute och promenerade lite. Tror det blev en liten sträckning så antar att röra sig mycket är bäst. Ryggen är bra så länge som jag inte böjer mig så går framåt där med.

Städningen jag skulle gjort idag blir förskjuten till imorgon iallafall så jag hinner hela lite till.

Minerva har kommit in i någon period då hon inte vill sova i sin säng längre. Hinner bara lägga ner henne och så 10 min senare är det gråt och vill komma till mig igen. Kanske nya tänderna som spökar eller så är hon bara inne i någon period av närhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0