Övning ger färdighet!

Minerva fortsätter att öva på att stå utan att hålla i sig. Idag stod hon helt stabilt men tror inte hon riktigt fattar vad hon håller på med ;)
Inatt när hon vaknade och ville komma in till oss så gick jag in till henne och min första blick blev men! var är hon!!?
Hon låg inte i sin säng. Men snabbt såg jag att hon hade ställt sig upp längs med ena kanten av sängen :) Det är första gången hon ställt sig i sin säng så tur att vi redan har sänkt den :)

Idag har jag tvättat i stort sett hela dagen igen. Helt sjukt vad mycket tvätt man får på en vecka.

Här är Minerva igår när hon övade på att stå själv. Här har hon släppt ena handen och tar sig mod.


Idag har Minerva fått nya gardiner i sitt rum och det blev så här fint!


Nu är det dags för tvättstugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0