Minervas nya leksak

Minerva fick ju en gåvagn i julklapp som hon fick lite tidigare. Själva gåvagnen var riktigt scary men hon vet ju bäst själv vad som är roligast...





Men självklart när hon ser kameran vet man vad som händer.

Här kommer jag mamma!







Tittut!




Framme!


Observera att hon redan vet hur man städar! Alla leksaker skyfflas under byrån..lärt sig av pappa ju!

Jag har fått ryggskott imorse då Minerva mestadels vill promenera runt hållandes i mina händer och min rygg pallar inte riktigt att gå böjd ett längre tag. Pang sa det så nu gör det ont hela tiden förutom när jag ligger ner men man får stå ut och så ska man ju upp och röra på sig när man har det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0