Lucia

Vi började dagen med att se på Lucia tåget på ettan men vilken besvikelse! Massa konstiga sånger så bytte till Barnkanalen efter en kvart redan!
En promenad till farmor blev det sen och lite lussefika.
Minerva fick smaka en liten liten bit lussekatt och det gick ner :)
Efter lite Minerva-farmor gos gick vi till ica maxi men får bli en dammsugare från elgiganten imorgon istället!

Supertrött är jag nu och ska snart knyta mig. Minerva somnade för 20 min sen så det var smidigt.

Fick ett grattis SMS av Veronika som grattade en dag i efterskott! ( tanken var god iallafall! ;p) Lugnade henne med att hon faktiskt var först :)
Har nästan helt glömt av att jag fyller år och skulle det inte bli fika på tisdag skulle jag nog inte alls tänkt på det! Snacka om att ha annat i huvudet hela tiden.

Minerva tog ett steg idag själv men kallar det inte riktigt ett steg än för hon ramlar handstupa framåt till min famn direkt efter men på god väg iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0