Helt slut!

Så var denna dagen slut och jag är helt tom i huvudet!
kvällen har varit trevlig och jag fick ett presentkort på HM så imorgon blir det shoppning!!
Minerva var allas mittpunkt som vanligt lilla solstrålen men på slutet var hon så trött så trött så hon var grinig. Då var det dags att tacka för oss och gå och lägga oss med lite tutte. Men var det så lätt ? nej nej inte alls! Nu strosar hon runt i sin gåstol pigg som bara den!
Lite tutte och lite mammatid råder bot på vilken trötthet som helst.
Ska dock bädda ner både henne och mig kl 20 och hoppas att hon somnar för det kommer nog jag göra iallafall.

Massa tårta har vi kvar och den är helt underbart god dagen efter också så blir finfint imorgon :)
Önskade mig en tårta av Andreas mormor och morfar då jag inte orkade baka en själv iom jag skulle baka cocosrutor så en hel plåt marrängtårta blev det! Och såå god!
Vi fuskade lite och lärt Minerva smaka lite tårta och det var uppskattat! Så gick det med att vänta med socker för hennes del ;p

God natt Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0