Grinchen!

Nu har jag varit i farten igen! Blev magsjuk i förrgår såklart. Alltid ska det vara nått ( trodde jag var bakis först men så var det inte!) Men blev bättre redan under natten och igår var jag som vanligt igen däremot är Andreas magsjuk nu, inte lika allvarligt som förra året dock! ( sen blir ju killar 100 ggr värre med iofs ;p)
Så nu får vi se om syrran + kids klarar sig eller åker på nått dom med.

Igår var det iallafall full rulle igen och vi gick förbi ica maxi och Röda korset. hittade en jättesöt docka för 15 kr och en Babar CDfilm på Röda korset för 10 kr.

idag ska jag till tandläkaren med Minerva då en av hennes tänder verkar vara sönder. Och när jag skulle titta på den igår så upptäckte jag att en ny hade poppat ut utan att jag märkt det. Så nu har hon 3 tänder där nere!

Igår till middag åt hon så hon storkna! En tallrik gröt med smör/rapsolja i, en hel ask med fruktpure/ris och ett smörgåsrån med mjukost! Då var hon hungrig minsann!

2 dar till nyår och då ska vi grilla oxfile, mums!

På lördag åker dom hem och då återgår allt till det normala igen. Kommer kännas konstigt , framförallt för Minerva som verkligen fattat tycke för sina kusiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0